Skontaktuj się z nami: +48 75 75 102 23

Optymalnie wyposażeni na kolejny audyt bezpieczeństwa

Kontrola i konserwacja

Usługi

Sytuacja wyjściowa

Podczas corocznej weryfikacji bezpieczeństwa kontrola właściwego wyposażenia apteczek jest jej stałym elementem. W przypadku optymalnym we wszystkich apteczkach zawsze są wszystkie przewidziane przepisami przedmioty. Permanentna kontrola jest bardzo czasochłonna.

Trudności powstają wtedy, gdy w ramach kolejnego audytu zostanie stwierdzone, że proces nie został przeprowadzony w całości i że okoliczność ta zostanie zapisana jako lżejsze niedociągnięcie.  Największy problem w tym, że w chwili wypadku przy pracy nie potrzebnego materiału i nie można udzielić optymalnej pomocy.

Lingemann chętnie przejmie to zadanie za Was i będzie zwracał uwagę na to, aby Wasze apteczki zawsze odpowiadały aktualnym wytycznym.

Analiza wykonana przez Lingemanna

W jednym z projektów prowadzonych dla klienta naszym zadaniem było sprawdzenie łącznie 64 apteczek, rozdzielonych na całym terenie zakładu i w kilku halach. Aż do tej pory proces ten był dokonywany przez naszego klienta, który przewidywał cotygodniowe kontrole manualne i wzrokowe. Ze względu na ograniczone zasoby i brak regulacji dotyczących zastępstwa, zadanie nie mogło być realizowane tak, jak planowano. Doprowadziło to do tego, że tylko część apteczek mogła sprostać wszystkim wymogom audytu.

Realizacja

Aby zredukować nakład pracy i udokumentować poprawne przeprowadzenie, należało znaleźć system zgłaszający otwieranie apteczek. Nasz BOOST.Button był sposobem na to, aby dzięki niskim kosztom inwestycji zgłaszać dostępy. Skoro tylko zostanie otwarta skrzynka, pracownik naciska klawisz. To kliknięcie prowadzi do jej szybkiego uzupełnienia.

Uzupełnianie apteczek jest dzisiaj prowadzone przez personel Lingemanna. W tym celu uzupełniający otrzymuje cotygodniową listę wszystkich otwartych skrzynek. Tym samym nie musi on ponownie kontrolować wszystkich 64 skrzynek, a tylko te, które faktycznie zostały otwarte. Dla pewności
w regularnych odstępach czasu dodatkowo kontrolowane są wszystkie skrzynki.

Eksploatacja i bieżąca optymalizacja

Koncepcja ta przyczyniła się już do pewnej istotnej poprawy sytuacji, jednakże zdarza się, że w gorączkowości sytuacji wypadku zapomina się o klawiszu BOOST.Button i że dopiero podczas comiesięcznej kontroli wychodzi to na jaw. Aż do tej pory skrzynka nie jest dopełniana.

Aktualnie nadal rozwijamy przycisk BOOST.Button i planujemy wersję z inwertowanym przełącznikiem. Klawisz znajduje się na wewnętrznej stronie drzwiczek apteczki i jest uruchamiany przez otwarcie, które jest przekazywane automatycznie.

Wymierny sukces

Dzięki wprowadzeniu systemu BOOST u naszego klienta przyczyniliśmy się do tego, że wszystkie apteczki są właściwie wyposażone. Okres między pobraniem materiału aż do ponownego uzupełnienia znacznie się skrócił. W razie wypadku zapewnione jest bezpieczeństwo pracowników.

Studium przypadku (PDF)

Pobierz Studium przypadku (dokument PDF)

WASZA OSOBOWA KONTAKTOWA W SPRAWIE INDYWIDUALNYCH ROZWIĄZAŃ

Anna Fiedorowicz

Telefon +48 75 75 102 23

Kolejne projekty

Twój sukces jest naszą pasją

Od 75 lat pasja oznacza dla nas dokładne przyjrzenie się Państwa firmie i jej wyzwaniom biznesowym, współpracę z Państwem w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy oraz opracowanie praktycznych rozwiązań dostosowanych do Państwa działalności.

Do górnej części strony